
Tinius har en mastergrad i strategi og ledelse fra NHH, samt fire års ledererfaring fra Forsvaret som sersjant og har bred erfaring innen HORECA og FMCG – blant annet som Student Marketeer og intern hos Red Bull, festivalsjef for Fotballfeber på Youngstorget, og med PR- og kommunikasjonsarbeid i Geelmuyden Kiese. Han har også erfaring som bartender i Rekom-gruppen. Tinius er en dyktig formidler, vant til å stå foran folk – både som dirigent, konferansier og skuespiller i UKE-revyen. Han er opptatt av å bygge sterke relasjoner, og gleder seg til å bidra til å skape gode kundeopplevelser.
|

Petter har over 17 års erfaring fra drikkevarebransjen, med bred kompetanse innen kundehåndtering og hele verdikjeden. Han har hatt sentrale roller i ledende selskaper innen helse og skjønnhet, snacks, ernæring og reseptfrie legemidler. Med over 20 års vellykket samarbeid med internasjonale leverandører har Petter bygget opp et solid globalt nettverk. Som tidligere håndballspiller er Petter en dedikert familiefar kjent for sitt høye energinivå og sterke driv – både profesjonelt og privat. |

Marius har bred erfaring fra kommersielle lederroller innen flere FMCG-kategorier. I over 15 år har han arbeidet i skjæringspunktet mellom internasjonale merkevarer, retailbransjen og distributørvirksomhet. Han har representert leverandører innen kategoriene drikke, sport nutrition og hygiene, og bidratt til å styrke deres posisjon i norsk dagligvarehandel. Marius har erfaring fra og har vært med på å bygge en av Norges største distributører, noe som har gitt ham et sterkt nettverk og solid bransjekunnskap. |

Med over 15 års erfaring innen salg, hvorav nesten tiår i drikkevare- og FMCG-bransjen, har Linus opparbeidet seg solid kompetanse innen strategisk salg og relasjonsbygging. I store deler av karrieren har Linus jobbet mot HORECA-markedet, der han har hatt en sentral rolle i å utvikle sterke merkevarer innen on-trade-segmentet. Linus har representert kjente internasjonale merkevarer som Jägermeister og Aperol gjennom NIGAB, hvor han hadde ansvaret for on-trade-markedet i Sør-Sverige. I sin siste rolle hos Red Bull tilbrakte han nærmere seks år, først som National Key Account Manager, og deretter som Field Sales Manager med ansvar for hele det nasjonale on-trade-teamet. Linus drives av å bygge langsiktige, verdiskapende relasjoner og har en sterk lidenskap for å møte nye mennesker og utvikle team. Med et tydelig mål om å bygge det beste salgsteamet innen ølmarkedet i Pinnacle Brands. |
Alen har over 15 års erfaring fra bransjen, der han først var med å drive utelivsutvalget på BI i flere år mens han tok en bachelorgrad i Markedsføring og Salgsledelse. Videre jobbet han en kort periode for Bacardi med eventer og lanseringer av nye produkter, etterfulgt av nesten 9 år som salgssjef for Brewery International AS, der han virkelig satte sine fotspor i bransjen med sin flotte energi, lidenskap og ønske om å hjelpe kunder. Han er kjent for sin evne til å følge opp og skape tillit og gode relasjoner med sine kunder. |

Elisabeth har over 16 års erfaring fra drikkevarebransjen, og har jobbet med en rekke sterke merkevarer på tvers av kategorier. Før hun startet i selskapet, hadde hun en sentral rolle i Multibev/Solera, hvor hun blant annet bidro til suksessen for flere store internasjonale merkevarer. Hun er kjent for å skape vekst og bygge merkevarer med tydelig posisjon i markedet. Hun har bodd flere år i Spania, så den internasjonale erfaringen gjør henne godt rustet til å samarbeide med globale merkevarer. Elisabeth er en energisk lagspiller med stor lidenskap for merkevarebygging, gode relasjoner, mat, drikke og reiser. |